10. Berätta om vad som finns i din väska.

Som så många andra bloggare har gjort och som jag gärna hade gjort så hade jag gärna tagit bild på min väska och innehåller men.. jag har inte tid.. som ni säkert har märkt. Jobbade 14 timmar idag.. (dock var det dött på jobbet pg.a den pågående stormen i Göteborg) Och imorgon ska jag packa och sen blir det kanarieöarna i en vecka.

Men min väska:
Det är en svart väska från H&M i tyg och med 4 fack, just nu. Men oftast använder jag min skinnväska från Åhlens med 10 olika fack.

I väskan har jag alltid:
Mobil
Plånbok
Nycklar
Läppglans (Ben'n'Jerrys, Cockie Dough lipbalm just nu)
Sminkväska
Nycklar
Tuggumi eller minttabletter. (AVSKYR dålig andedräkt)
Ciggaretter och ca 10 tändare (för att jag tappar bort ca 1 om dagen)
Nagelfil
Hörlurar
Laddare
Reservtrosor ( you never know;) )
Vantar
Pennor
Plåster
Skavsårsplåster

That's it.. tror jag.. :)
Nu blir det en kvällscigg och sen sömn.
Nattii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0