4. Berätta om en person som du beundrar.

Kommer nog inte vara så mycket annorlunda än andra personer och säga min mamma!
Hon har igenom våran familj gått igenom mycket jobbiga grejer och samtidigt kämpat med sin kroniska hjärtsjukdom.
Krossade hjärtan, dåliga karlar, ekonomiska svårigheter. Och titta på henne idag. Starkare än någon annan kvinna jag känner. Lyckligt gift och har ett stort fint hus i Onsala precis vid havet. Fyra underbara hundar och livet leker.
Hon är den starkaste jag känner trots sin dåliga hälsa.


Nu håller jag på att baka lax och fetaostpaj och ska kurra ner mig med någon film. Var på bio och såg Breaking Dawn part 1 med Linnéa förut. Den var så sjukt bra att jag hade lust att kolla på den igen direkt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0