8. Berätta om ett av dina favoritplagg.

Det är inte den 8:onde föräns om 1 timma. Men jag struntar i det eftersom denna "luckan" INTE är mig kär om hjärtat.
Ett av mina favoritplagg....?... Jag har mycket kläder. Men är rent generellt sjukt trött på min garderob. 
Så. Vi får väl se om jag får tag i något tjusigt när jag är på Kanariöarna.. Ska försöka få tag på lite trevliga haremsbyxor och tunikor till sommaren..

Det var väl det..

Nu fick jag uppdaterat de senaste dagarnas "luckor" såhär på kvällskvisten efter jobbet. Så nu är det dags att nana och sedan upp till jobbet igen. Dock jobbar jag bara lunchpass imorgon (skönt) Så jag ska in till stan å växla pengar till Euro och fixa lite av det sista inför resan.

Nåväl. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0