11-11-11 11:11

Igår var det 11:e i 11:e 2011 :) Var lite fräckt. Vad kunde man vänta sig?
Jordens undergång?
Turdag?
Bra dag?
Melankolisk dag?

Det sista alternativet.
Jobbade 14timmars pass igår.
Fick sedan reda på att en av våra kära stammisar, Jonas, gick bort igår vid 7 på morgonen. Vilket var väldigt dystert. För han var en mycket fin man.
Det var hemskt tråkig stämmning och vi stängde tidigt. Men efter det ryckte vi upp oss. Tog några öl och gick till Babar, jag, chefen och Linnea.
Sedan mötte jag upp Lisa och Linda på Excet och och drack glassiga mojitos och skakade rumpan tills mina redan ömma fötter nästan gick av.
Sedan vid 4 tiden hade sista vagnen redan gått så jag var tvungen att lunka hem med musik i lurarna.

När jag imorse vaknade så sa jag klassikern "aldrig igen" Men senare under dagen när jag knallade ner till Coop för att köpa frukt att göra fruktsallad av så bestämde jag mig för att faktiskt hålla mig nykter ett tag nu.
Jag vill fokusera mer på träningen och att komma iform nu när det är exakt en månad kvar tills jag åker till kanarieöarna och ska vistas i bikini så vill jag se till att tona kroppen.
Läste också att det finns ett utomhusgym på hotellet. Det gillar vi :)

Men iallafall. Jag kanske kommer gå ut och så ändå under veckorna innan men jag ska verkligen göra allt för att undvika öl och sådär. Det är så sjukt mycket kalorier. Det jag kan tänka mig är väl att unna mig något glas vin nån gång kanske men. Det är det. Annars är det vatten :)

Och idag fick jag också köpt hem kalorisnål rättvisemärkt äpplemos. Så jag kan börja göra min havregrynsgröt på morgonen. :)

Imorgon blir det ett pass Afropowerdans på gymmet samt lite styrketräning och löpning. Äntligen.. har inte varit på gymmet på en vecka och har hatat det. Speciellt när jag kollat på Lyzabeth Lopez videos på youtube som är så sjukt inspirerande. :) Ska nog kika lite mer nu ikväll så jag är överpeppad imorgon :)


word..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0