Det där med graviditeter och förkylding.

Efter den här förkyldningen jag har just nu så har jag bestämt mig för att inte föda barn. då det tydligen ska vara värre.
Jag har sovit med tre täcken inatt, har jag använt mig av 3 nässpraysburkar och ca 19 rullar toapper att snyta mig i. Jag dör.

Skämtåsido.
Jag är förkyld. Det suger.
Jag har missat två dagars jobb. Det suger.
Jag är så otroligt pepp på att gå till gymmet. Men kan inte. Det suger.

Och påtal om graviditeter så har min kompis, Madde (nej inte jag) fått en till bebis inatt. En liten Emilia ploppade ut 7 dagar försent och hade så brottom att dom var tvugna att föda i vardagsrummet. Är jätteglad för Madde och Jonathan och önskar dom all lycka i världen med sina två fina tjejer, Charlie och Emilia.

Nåväl. Tillbaka till mig. (haha)
Inatt drömde jag sjukaste drömmen. Då jag igår gluttade igenom kylen och funderade på att ta på mig alla kläder jag äger och gå och handla fann jag ingredienser och bestämde mig för att idag koka en potatis och purjolökssoppa.

Drömde jag då självklart att jag gjorde detta. Jag kokade en så grym soppa att jag öppnade 4st. soppaffärer. I min säng.. De var riktigt populära. och Thai-inspirerade..(?)
Men det kom massa konstiga och värdelösa halvfabrikats fabriker och ville köpa dom av mig och tillslut fick jag sälja dom.
För jag skulle campa med min familj. För jag var tvungen att hitta en donator som skulle ge mig en ny lunga. (varför vet jag inte)
Istället hamnade jag på en nöjespark med mitt ex. Där det var attraktioner från "My little Ponny" Förutom att hästarna som åkte runt spottade på folk. Och självklart var jag tvungen att springa igenom denna attraktionen. För jag skulle ligga. Men jag höll på att bli påkörd. (kanske var det därför jag behövde en ny lunga..?)
Sen eftersom Pixla (min katt IRL) höll på att puttas och buffas för att försöka väcka mig så drömde jag om henne. Hon blev tappad i en av dom stora grytorna i en av mina soppaffärer. Jag var ju självklart jätteledsen. Men det visade sig att soppan nu blev jättegod. Och helt unik. Sen vaknade jag på riktigt.
Kramade om min katt och började överväga psykiska tillstånd hos mig som inte stämde. Men insåg sedan att jag hade feber hela natten. Det måste förklara allt.

Nu är jag jättesugen på den dära potatis och purjolökssoppan jag drömde så mycket om. Men problemet är bara att huvudvärken är så illa nu att jag inte orkar resa mig upp ur sängen.... Kan man mentalt laga sån mat? Eller kan man lära katten att stå bakom spisen?
Hur ska jag lösa detta?
Usch..

Förrsten. Innan jag säger hejdå vill jag berätta att jag hade en jättemysig halloweenfest i helgen. Den var planerad bra osv. Men i sista sekund visar det sig att alla hade ställt in. Jag bjöd in lite andra folk och vi blev faktist några stycken tillslut. Vi hade riktigt trevligt tycker jag och anser att kvällen blev riktigt lyckad!
Att jag dagen efter vaknade upp med galen feber är en helt annan femma.


Här är min vackra nuna på halloweenfesten. Och jag har inte vågat kolla. Men jag tror jag ser ut så just nu också. Det känns iallafall så.

Nåväl. Jag ska försöka sova och dröma om soppan igen. Och se ifall jag faktiskt orkar göra den efter det.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram

2011-11-10 @ 23:49:56
URL: http://adaras.se
Postat av: Claes-Göran Olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

2011-11-11 @ 00:32:15
URL: http://www.classeslillablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0