Träning och kattsaknad

Jag har ju då somsagt börjat träna. Jag tränar på fitness24seven och stortrivs. Trivs med känslan av att fp igång kroppen. Och trivs med synen framåt när jag äntligen fått gå ner mina kilon. 14 kilo har jag att gå ner. Och det ska jag klara. Utan problem. Jag har gjort det innan.

Mer nytt här är också att jag har omplacerat mina två äldsta katter, Foxi och Fanzy. Dom har kommit till ett jättefint hem i majorna. Anledningen var en kombination av tvånget att dra ner på kostnader när jag antagligen flyttar till dyrare och kanske mindre snart. Samt att Foxi, den äldsta, inte fungerade så bra med Pixla, min yngsta, som jag behöll.
Hon var inte elak eller så, men hon betedde sig mer och mer konstigt. Så beslutet jag tog var att placera om mina två äldsta som trotts allt har vuxit ihop med varandra sen 14 veckors ålder.

Så nu är det bara jag och Pixla. Hon mår jättebra. Men springer dock runt och jamar efter Foxi och Fanzy. Tills jag ropar på henne och då kommer hon springandes och hoppar upp i knät och myser loss rejält :)

Imorgon är det fredag. Jag jobbar 14 timmar men är ledig lördag och söndag. Skall ha halloweenfest på lördag, som jag har planerat i två månader men nu i veckan så är det jättemånga som har lämnat återbud.

Kul om det slutar med att bara jag och Johan sitter där, helt utklädda och med pyntad och blodig lägenhet helt ensamma... Kul...

Nåväl. Vi får väl se. Nu ska jag gosa ner mig med min Pixla :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0