12:e-19:onde December..

Det är ett tag kvar till det datumet ja.
Men när det väl är här.. Då sitter jag på ett flygplan påväg till Fuerteventura i Kanarieöarna. Yepp. Gratis också.

Kära mamma har åter igen "tvingat" ut oss på en resa med familjen. All inclusive också.

Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg. Jag har redan löst ledigheten på jobbet också.

 

På detta hotellet ska vi bo på... Jag längtar inte alls dit..

 

Så iochmed denna resan har jag två mål nästa månad. Gymkortet då såklart. För.. Det måste bli lite bekvämare att vistas på stranden i bikini än vad det är nu. Och sen måste jag köpa ny bikini. För min gamla har blivit för stor. Och den är inte riktigt vänlig mot mina kroppsformer i dess storlek. dvs. Jag ser jättefet ut.. fast jag inte är det längre... bara lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0