Går inte att förklara..

Ptja.. Det går inte riktigt att förklara hur stolt jag är över mig själv.
Jag jobbade mitt vanliga lunchpass. Och sedan hällde jag i mig tre koppar kaffe och käkade min mat med en cola till.
Sedan tog jag tag i mig själv och det var inte svårt med tanke på hur pigg jag blev av allt koffein.
Jag knallade upp till vinden. Tog en djup suck och satte igång. Rensade, sorterade. Flyttade undan min förra inneboendes grejer till en egen del (hon ska hämta dom i veckan.)
Fyllde upp gårds-containern helt (och då har jag ganska mycket kvar tyvärr)
Sorterade mer och fixade.
Knåpade ihop ett mail till listan i huset på alla grannar om saker jag behöver bli av med som är lite fina för att slänga.
Satte mig och sökte ännu fler bostadsbyten.

Nu håller jag bara alla mina tummar om att få komma iväg härifrån.
Antingen blir det en 2:a och jag tar med mig min nuvarande roomie Linnea.
Eller så flyttar jag själv till en 1:a med mina pissemissar.
Jag kommer nog ta första bästa.. Bara jag får eget badrum.


Och många av er har inte sett hur det såg ut från början på vinden. Borde tagit en före bild.. Men iallafall. Det är sjukt stor förändring kan jag iallafall säga..

Nu ska jag titta på alla onormala idioter på Outsiders, (skämt å sido)
Baii baii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0