HEJSAN!

Detta var väl min blogg då. Lite mindre seriös. Ganska mycket skitsnack.
Det kommer nog vara mååånga meningslösa uppdateringar. Och ibland några guldkorn av min hemskt torra humor. Och min underbara musiksmak lär komma på tal.

Jag är Madde. Madeleine. Mad. Och ja, jag är Bonkers. Väldigt.
Jag är 22 år och jobbar som servitris hela 172 steg ifrån min lägenhet. Jag bor i Göteborg. Och älskar staden av hela mitt hjärta. Men jag har en hemlig affär tillsammans med Malmö. (jag kommer lämna Göteborg för Malmö en dag i framtiden... men det är hemligt just nu...)

På fritiden är jag gärna med mina vänner, som ni säkerligen kommer höra om här, så för att underlätta ska jag beskriva dom snabbt.

Therese: En idiot född 91 och det märks på henne, hon har lika jävla värdelös humor som jag och hon är sådär jobbigt hästintresserad.. när jag tänker efter så ser hon lite ut som en hest.. men en mycket snel hest.. Hennes sämsta egenskap är att hon tar ungefär 8 timmar på sig för att göra iordning sig när man ska träffa henne.

Linnéa: En annan idiot i mitt liv som jag tyvärr också delar tak med. Jepp, Denna fjanten är min inneboende, och på köpet har hon också tvingat sig in i mitt hjärta och blivit en av mina bästa vänner. Fast egentligen är det nog mest synd om henne. Linnea är inte lik en hest.. kanske mer en cocker spaniel om jag skulle hitta något djur.

Lisa: Denna dumme fan har varit i mitt liv länge. Hon har också bott under mitt tak. Men det gick åt skogen. Så jag kastade ut henne med hövvet före. Och sepåfan nu bor hon några hållplatser bort istället. Lisa är nog mest lik en ödla, eller en giraff. Ptja.. hon kan gestalta de flesta djur denna amazonkvinnan. Lisa har också mansarmar.. och håriga ben. När hon inte rakar dom.

Steph: Steph har varit min vän i 12 år. Men hon bestämde sig för att jag var alldeles för elak för hennes bästa. Så nu har hon flytta till Australien. Men hon är väldigt lik en dinosaurie. Så jag ville skriva med henne här ändå.

Sebastian: Nu till min manliga sjömansvän. Den enda jag känner i hela världen som har sämre humor än jag. Tråkigt nog bor denna idioten i Kalmar. Så honom ser man inte så mycket av. Men det gör inget.. för hans gristryne är så fult ändå. Jepp. Sebastian är lik en gris. Och han är inte så ful mest en söt gris. En jobbig gris. En fyllegris. Men mest av allt. En snäll gris!

Johan: Denna mongoloiden är knappt värd att nämna. Han är den mest mest ovanliga hobbys för några år sedan var det Parkour. Nyss var det jonglering. Och nu ska mongot bli magiker också. Men han är väldigt snäll. Och om inte annat väldigt lätt att umgås med. ganska lättfotad med... Och.. som djur.. ptja.. jag får väl säga en orm. För det är allt jag kan se framför mig nu sen i lördags då jag vittnade till när han försökte ta sig ur en tvångströja. (Ja,  han lyckades)



Jaa.. det är ganska många fler i mitt liv som jag hänger med. Men dessa är väl dom närmsta. Och nej jag har inte glömt någon. Alla som inte står med här är egentligen för värdelösa för att nämnas.. men det vet dom egentligen...


Skämtåsido. Vi får väl se vart denna bloggen kommer att ta sig/mig/er?


Det var nog allt för idag. Nu ska jag titta på folk som är lika dumma och udda som jag. Outsiders next.
BAII BAII






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0