Öla

Vi drog vidare till stället jag oftast hänger på efter vi varit på viktoria. Rockbaren. Där mötte vi senare Tobi. Och nu tjötar vi allmänt bajs och jag och Nea ska snart hem och äta nachos innan sängen för att sedan vakna och jobba röv igen. Roligare än så blev det inte.

Tyvärr hade jag kunnat göra detta inlägget roligare ifall jag hade lyckats få kort på registrerings skylten på bilen utanför jobbet som det stod "CUM" på. Men självklart glömde jag ta med telefonen på den rasten...

Nåväl.. Tack för idag.


Btw angående bilden. Dom fyllde på faten på rockbaren. Värt att fota såklart..

Och tydligen tog det ett tag för inlägget att ladda från telefonen så nu är jag redan hemma och ska sova.. Men bra kväll, bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0