Post

Igår när jag jobbat klart och dunsar upp för trappan lyser jag upp då jag ser en påse hängandes på dörren.
På påsen står det Ellos!
Yeii Mina bikinis kom fram.

Jag packade upp och provade dom direkt. Min vistelse i kanarieöarna i December är räddad :)




Idag var en vanlig dag på jobbet. För mycket kaffe och för lite sittpauser. Men det är ju så.
Imorgon kör jag 14timmars pass igen. Så ikväll blir det bara att vila och slappa framför någon skön film.
Funderar på att gå ner till filmtajm på en liten påse godis. Eller jag överväger möjligheten. Är sjukt godissugen och jag förtjänar det egentligen väldigt mycket.
Men å andra sidan så är det inte nyttigt..

Hm.. nää nu vet jag.. Springer ner till coop och köper lite frukt och gör en fruktsallad istället :)


Här kommer iallafall bild på mitt fina inköp.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0